Üye olacak adam zaten üye olur . ben şahsen bir şey arıyorum bi siteden çıkıoyor . Oraya zorunlu üyelik yoksa bende üye olmuyorum açıkçası ama çıkarken adsensesi v.s varsa tıklar çıkarım . Benim gibi yapan bir adam olsa ve günde gelen 500 den 300 bu şekilde davransa üye olup bir daha girmeseler ne olur ?

cevap = Boşuna db 'n şişecektir.