Üye olacak adam zaten üye olur . ben şahsen bir şey arıyorum bi siteden çıkıoyor . Oraya zorunlu üyelik yoksa bende üye olmuyorum açıkçası ama çıkarken adsensesi v.s varsa tıklar çıkarım . Benim gibi yapan bir adam olsa ve günde gelen 500 den 300 bu şekilde davransa üye olup bir daha girmeseler ne olur ?
cevap = Boşuna db 'n şişecektir.
haklısın ama reklam alımlarında felan uye sayısına bakıyorlar,
ziyaretçilere belırlı sayıda konu gosterım sınırı var? o eklentinin adını alabilirmiyim
ben bır ara kurmuştum, 5 mesaj olarak ayarlardım, 5 konu gezdikten sonra mesaj yerıne uye gırıs panelı cıksın ıstıyorum,
daha once kullandıgımda sadece uye ol uyarısı veriyordu, mesjalar gorunuyordu yani