• 30-05-2008, 18:39:34
    #1
    Sitemden Mp3 Bölümünü Müyapın isteği üzerine kaldırdım fakat tamamen silmedin sadece kullanıcılara engelledim acayip bir hit kaybı yasayacağım ama
    sizce bölümleri engellemek yerine tamamenmi sileyim tamamen silersem
    googledeki indexler otomatikman anasayfaya yönlenicek
    sizce ne yapmalıyım bu şekilde kalırsada sitede olucaklar ama gelmedi güvenlik uyarısı alacaklar öneriniz nedir ?
  • 30-05-2008, 18:50:09
    #2
    Bence ziyaretçiler ve yeni üyeler gösterme.

    Örneğin üyeleri grupla 100 mesaj ve üstü olan kullanıcılar görsün gibi.
  • 30-05-2008, 18:51:58
    #3
    yadm7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ziyaretçiler ve yeni üyeler gösterme.
    Örneğin üyeleri grupla 100 mesaj ve üstü olan kullanıcılar görsün gibi.
    haklısın olabilir
  • 30-05-2008, 18:59:32
    #4
    VIP üye grubu oluştur hocam.

    VIP üye olmak için de bir koşul koy, mesela 100 mesaj ( yukarda söylendiği gibi )

    100 mesajı olanlar otomatik görebilsinler.
  • 30-05-2008, 19:02:46
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hayret uyardıktan sonra kapatmaları gerekiyordu.Şansın varmış dostum
  • 30-05-2008, 19:17:22
    #6
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VIP üye grubu oluştur hocam.
    VIP üye olmak için de bir koşul koy, mesela 100 mesaj ( yukarda söylendiği gibi )
    100 mesajı olanlar otomatik görebilsinler.
    haklısın teşekkürler ilgin için
  • 30-05-2008, 19:26:46
    #7
    Yada şöyle bir seçenek de var hocam.

    VIP üye grubu oluştur.Bu üye grubuna üye olmak isteyenler o grubu seçsinler, ama sen giriş yapacakları kendin seç.

    Giriş yapacakları kendin seçmen için de ortaya bir yarışma falan koyman gerekir.

    Yada söylediğin bir bölüme 25 konu atmaları gerek gibi, bu da farklı bir seçenek.

    Diğeriyle birbirine çok benzemekte.
  • 30-05-2008, 19:27:35
    #8
    arkadasların dediği gibi grup olusturup bi kesime acık tutarsın yada link seklinde verebilirsin ikiside olur
  • 30-05-2008, 19:41:37
    #9
    Forumdan tamamen kaldırmanız bence daha iyi.
    Yanılmıyor olabilirim ama ikinci defa uyarı alırsanız para cezası söz konusu oluyordu.