Konu
Sizce Ne Yapmalıyım ?
30-05-2008, 18:51:58
#3
erkanertekin
yadm7n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence ziyaretçiler ve yeni üyeler gösterme.
Örneğin üyeleri grupla 100 mesaj ve üstü olan kullanıcılar görsün gibi.
haklısın olabilir