Konu
Sizce Ne Yapmalıyım ?
30-05-2008, 18:50:09
#2
yadm7n
Bence ziyaretçiler ve yeni üyeler gösterme.
Örneğin üyeleri grupla 100 mesaj ve üstü olan kullanıcılar görsün gibi.