• 09-05-2008, 14:13:27
    #1
    Arkadaşlar aradım ama bulamadım. Forumu yeni kurdum 3.7.0 . Her şer iyi ama Admin olarak ben iceriği resim olan mesajları gönderebilirken. normal kayıtlı kullanıcılar gönderemiyor ( Kopyala yapıştır Resimleri ) .

    Default UserGroups Ayarlarından olmadı.
    Vbulletin options / Mesagge posting and editing optionsda da yok
    Vbulletin options / Mesagge posting interface optionsda da yok

    Bu ayar nerdedir. En temel ayar.

    Bir yardım lütfen. Resim gönderemedikten sonra forum ne iş yapıcak yani...
  • 09-05-2008, 14:19:46
    #2
    ben tam olarak anlayamadım.
  • 09-05-2008, 14:19:56
    #3
    vbulletin seçeneklerinden Üye Yönetimi: Yeni Üyelik seçeneğine tıklayıp en alttaki Gelişmiş vB kodlarının kullanımı yazan yerdeki seçeneği Gelişmiş editör (WYSIWYG) gösterilsin olarak seçin...
  • 09-05-2008, 14:44:42
    #4
    V bulletin seceneklerinde ÜYE Yönetimini bulamadım .. İngilizce benimki
    member diye birşey yok
    userla başlayanların hepsine baktım yok
    User control panel olarak ingilizce yardımlarda var benimkinde yok ...
    tam olarak nerde bu üye yönetimi ingilizcesinde nedir bilen var mı?
  • 09-05-2008, 14:53:56
    #5
    vbulletin seçeneklerinin içinde vbulletin seçenekleri panelin en üstendeki ayar kısmıdır üye yönetiminin ingilizcesi User Registration Options dur...
  • 09-05-2008, 14:59:58
    #6
    onu yapmıstım .. ama tekrar deneyim. yapıştıramadım hala . user olarak ..

    Evet Olmuyor. Başka Fikrin Varmı Başka bir yol ..
    Admin olarak yapıyorum . Admin yapıyor. Moderatorde yapabiliyor sanırım . V bulletin versiyon sorunu olmaz sanırım. Çok temel bir sorun ama ayarı nerdeki..
  • 09-05-2008, 15:15:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Admin cp - Bakım - Veritabanı sorgulaması yap - Hızlı sorgula - Gelişmiş editör'ü seçip kayıt ederseniz sorun düzelecektir.
  • 09-05-2008, 15:48:02
    #8
    JeaLouS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin cp - Bakım - Veritabanı sorgulaması yap - Hızlı sorgula - Gelişmiş editör'ü seçip kayıt ederseniz sorun düzelecektir.
    admin cp / maintenance /

    Execute SQL Query / a girdim. Automatic ve manuel query var. Automatic te de evetli hayırlı on lu ve off lu bircok secenek var ..

    ve burada kaydet yok. devam et var. tam anlamadım..