Default UserGroups Ayarlarından olmadı.
Vbulletin options / Mesagge posting and editing optionsda da yok
Vbulletin options / Mesagge posting interface optionsda da yok
Bu ayar nerdedir. En temel ayar.
Bir yardım lütfen. Resim gönderemedikten sonra forum ne iş yapıcak yani...