Arkadaşlar aradım ama bulamadım. Forumu yeni kurdum 3.7.0 . Her şer iyi ama Admin olarak ben iceriği resim olan mesajları gönderebilirken. normal kayıtlı kullanıcılar gönderemiyor ( Kopyala yapıştır Resimleri ) .

Default UserGroups Ayarlarından olmadı.
Vbulletin options / Mesagge posting and editing optionsda da yok
Vbulletin options / Mesagge posting interface optionsda da yok

Bu ayar nerdedir. En temel ayar.

Bir yardım lütfen. Resim gönderemedikten sonra forum ne iş yapıcak yani...