vbulletin seçeneklerinden Üye Yönetimi: Yeni Üyelik seçeneğine tıklayıp en alttaki Gelişmiş vB kodlarının kullanımı yazan yerdeki seçeneği Gelişmiş editör (WYSIWYG) gösterilsin olarak seçin...