Sorularım şu :
1) Araştırmalarıma göre zoint seo dan Vbseo geçerken bir kod ile indexler silinmiyormuş . (Böyle diyorlar.)
2) Bazılarına göre de bu kod işe yaramıyor bütün indexler siliniyor ve yeniden indexlenmesi gerekiyormuş.
3) Zoint seo dan vazgeçip VBSEO ya sizce geçeyimmi ?
4) Vbseo ya geçmeyi düşünüyorum bana fikir verirseniz çok sevinirim

Aranızda Vbulletin kullanıp Zoint ten VBseo ya geçenler vardır onların fikirleri benim çok işime yarıyacak..