Bir forum sitemde Zoint seo kullanmaktayım. Vbseo nun daha iyi olduğunu söylediler. Birde foruma eklenti olarak galeri eklentisini kurucam. Zoint seo ile galeri eklentisi kurulduğunda seo olmuyor Vbseo çok güzel seo da yapıyor galeriye . Durum böyle iken Vbseo araştırmasına girdim. Sitemin şu anda index i google da
201.000 tane indexim var.
Sorularım şu :
1) Araştırmalarıma göre zoint seo dan Vbseo geçerken bir kod ile indexler silinmiyormuş . (Böyle diyorlar.)
2) Bazılarına göre de bu kod işe yaramıyor bütün indexler siliniyor ve yeniden indexlenmesi gerekiyormuş.
3) Zoint seo dan vazgeçip VBSEO ya sizce geçeyimmi ?
4) Vbseo ya geçmeyi düşünüyorum bana fikir verirseniz çok sevinirim
Aranızda Vbulletin kullanıp Zoint ten VBseo ya geçenler vardır onların fikirleri benim çok işime yarıyacak..