Peki linklerin silinmesi indexlerin gitmesi konusunda birşeyler diyecekler varmıdır arkadaşlar ? R10 da vbulletin kullanan bir çok arkadaşımız vardır bu konudaki fikirlerini bizimle paylaşırlarmı ? Konuyu genişletelim çok insanın işine yaracaktır