• 29-04-2008, 19:18:46
    #10
    3.6.8 uyumlu temam var 3.7 ye geçtiğimde bi problem olur mu?napmam lazım?
  • 29-04-2008, 19:53:52
    #11
    pejo307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.6.8 uyumlu temam var 3.7 ye geçtiğimde bi problem olur mu?napmam lazım?
    aynen. Tema nolcak o zaman? benimde aklımda bu soru var...
  • 29-04-2008, 20:15:03
    #12
    Tüm Biçimleri sıfırlayacaksınız temadaki
  • 29-04-2008, 20:16:34
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen var mı tam anlamıyla tema ne oluyor?
    Sağlam olarak kalıyor mu?
  • 29-04-2008, 22:11:33
    #14
    sıfırlanırsa zoint falan herşey gidecek yani :s
  • 29-04-2008, 23:29:57
    #15
    Önce tüm eklentilerinizi kapatın ondan sonra temanızda yaptığınız değişiklerin yedeğini alın ve tüm şablonlarınızı orjinaline döndürün sonra upgrade geçin. Bence en güvenilir upgrade yapma yönetemi budur. Zaten bazı şablonlarınız tamamen değişmiş olacak örneğin memberinfo, navbar.... bunlarda yaptığınız değişiklikler ister istemez sıfırlanacak..
  • 29-04-2008, 23:55:00
    #16
    sonunda
  • 30-04-2008, 00:23:59
    #17
    bıktım artık daha 3.6.10 yeni çıkmıştı
  • 30-04-2008, 00:29:24
    #18
    3.6.x serisi varken 3.7 ye geçmek erken daha bence .