Vbulletin 3.7.0 Gold
31
●1.986
- 29-04-2008, 19:53:52aynen. Tema nolcak o zaman? benimde aklımda bu soru var...pejo307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2008, 23:29:57Önce tüm eklentilerinizi kapatın ondan sonra temanızda yaptığınız değişiklerin yedeğini alın ve tüm şablonlarınızı orjinaline döndürün sonra upgrade geçin. Bence en güvenilir upgrade yapma yönetemi budur. Zaten bazı şablonlarınız tamamen değişmiş olacak örneğin memberinfo, navbar.... bunlarda yaptığınız değişiklikler ister istemez sıfırlanacak..