pejo307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.6.8 uyumlu temam var 3.7 ye geçtiğimde bi problem olur mu?napmam lazım?
aynen. Tema nolcak o zaman? benimde aklımda bu soru var...