Merhabalar,
vbulletin.com forum kullanıma geçmiş,
büyük gün bugün galiba,
kullanmaya başladıklarına göre bugün kullanıma açarlar heralde.
Vbulletin 3.7.0 Gold
31
●1.986
- 29-04-2008, 16:19:50
- 29-04-2008, 16:26:12Goldu yayınlayacaklarını duyurmuşlardı fakat RC4 sürdüler._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca vb.org 3.6.9'da hala,3.6.10a'da geçmemişler.
Bu akşam kullanıma açarlar büyük ihtimal. - 29-04-2008, 17:24:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
