• 29-04-2008, 16:19:50
    #1
    Merhabalar,
    vbulletin.com forum kullanıma geçmiş,
    büyük gün bugün galiba,
    kullanmaya başladıklarına göre bugün kullanıma açarlar heralde.
  • 29-04-2008, 16:22:56
    #2
    vBulletin.org'da daha bir kıpırtı yok..
    Zaten bu hafta içi gold sürümü yayınlayacaklarını duyurmuşlardı.
  • 29-04-2008, 16:26:12
    #3
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin.org'da daha bir kıpırtı yok..
    Zaten bu hafta içi gold sürümü yayınlayacaklarını duyurmuşlardı.
    Goldu yayınlayacaklarını duyurmuşlardı fakat RC4 sürdüler.
    Ayrıca vb.org 3.6.9'da hala,3.6.10a'da geçmemişler.

    Bu akşam kullanıma açarlar büyük ihtimal.
  • 29-04-2008, 17:15:47
    #4
    3.7.0 Gold Panele Düşmüş Hayırlı Olsun
  • 29-04-2008, 17:19:53
    #5
    bakalım bakalım
  • 29-04-2008, 17:21:27
    #6
    Evet download açık. Hayırlı olsun
  • 29-04-2008, 17:23:58
    #7
    Betalarını kurmamıştım. İndirip hemen localde kuralım bakalım..
  • 29-04-2008, 17:24:53
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vBulletin 3.7.0 Release Discussion - vBulletin Community Forum

    localde bir deneyelim :=)
  • 29-04-2008, 18:51:07
    #9
    Fdx
    Üyeliği durduruldu
    Su aralar gercekten güzeL calısıorlar

    aksam 2 forumuda güncelliycem