• 21-04-2008, 14:27:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    eskiden s.mod olup şu an normal hiç rütbesiz üyeleri şu anki s.modlar banlayamıyor. admin banlayabiliyor.

    s.mod banlamak istediğinde "Standart Guruba dahil olmayan bir Üyeyi yasaklayamazsınız" yazısı hatası geliyor.

    bilgisi olan varmı
  • 21-04-2008, 14:33:08
    #2
    bir ara burada da olmuştu,ben banlanamamıştım,

    sonradan düzeltildi, süper modların yetkilerini düzelterek yapabilirsiniz.
  • 21-04-2008, 14:45:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper modların yetkilerini düzelterek yapabilirsiniz.
    nasıl? açarmısın biraz daha.

    bu arada sen s.mod oldunmu r10da :
  • 21-04-2008, 14:51:23
    #4
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl? açarmısın biraz daha.
    bu arada sen s.mod oldunmu r10da :
    olmuştumdu 1 günlüğüne

    benim panel şuan kapalı, akşam girdiğimde tam anlatırım.
  • 21-04-2008, 14:54:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmuştumdu 1 günlüğüne

    benim panel şuan kapalı, akşam girdiğimde tam anlatırım.
    tamam bekliyorum saÄŸol
  • 21-04-2008, 16:59:38
    #6
    Süper Modların idlerini config.php'ye editlediyseniz bu yüzdende banlayamıyor olabilirsiniz..
  • 21-04-2008, 17:03:11
    #7
    Misafir
    evet config.php den dolayı olabilir ayrıca o kişinin profiline gir hani üyeyi sil seçeneğinin olduğu bi çubuk varya basınca aşağı doğru birşey açılıyor oradan üye izinlerini düzenleye bas ordan kontrol et bi
  • 21-04-2008, 17:07:05
    #8
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet config.cfg den dolayı olabilir ayrıca o kişinin profiline gir hani üyeyi sil seçeneğinin olduğu bi çubuk varya basınca aşağı doğru birşey açılıyor oradan üye izinlerini düzenleye bas ordan kontrol et bi

    config.cfg cs'de var,config.php o
  • 21-04-2008, 17:07:41
    #9
    Misafir
    muhaha kafam orda kalmış düzelttim