• 21-04-2008, 18:45:36
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka bir s.mod un yetkisini al banlamayı denedinmi?
    denemezmiyim.

    tek kişiye has bişey değil yani
  • 21-04-2008, 18:49:43
    #29
    Kurumsal Üye
    3.6.8 in bir bugu olabilirmi acaba ? Mümkünse forumu upgrade edip bi daha dene hem sürümü tazelemiş olursun
  • 21-04-2008, 18:53:17
    #30
    O üyenin forumları görüntüleme ile ilgili tüm izinlerini Hayır yaparsanız teknik + pratik olarak banlamış olursunuz.
    Ama üstünde çizgisi eksik olur sadece..
  • 21-04-2008, 18:55:01
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.6.8 in bir bugu olabilirmi acaba ? Mümkünse forumu upgrade edip bi daha dene hem sürümü tazelemiş olursun
    banada öyle geliyor artık başka yol kalmadı. işte 3.7.0 ı bekliyorum beta bitmek üzere falan dediler
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O üyenin forumları görüntüleme ile ilgili tüm izinlerini Hayır yaparsanız teknik + pratik olarak banlamış olursunuz.
    Ama üstünde çizgisi eksik olur sadece..
    s.mod yapamazki o ayarı
  • 21-04-2008, 18:58:00
    #32
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.mod yapamazki o ayarı
    Zaten admin yapsın diye söylemiştim. Adamın başka türlü banlanacağı yok zaten..
  • 21-04-2008, 18:59:37
    #33
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın başka türlü banlanacağı yok zaten..
    nedense çok güldüm doğru söylüyorsun bi türlü çözüm bulamadık

    ben zaten normal banlayabiliyorum. s.modlar için sorun oluyor. sağol bu arada.
  • 21-04-2008, 19:11:24
    #34
    Kurumsal Üye
    3.7.0 Gold sürüm 1 hafta içerisinde çıkacak bu arada Kier öyle diyo en azından
  • 21-04-2008, 19:16:28
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Kier e bi sorsak sistemi çok kastıracakmı hala diye
  • 21-04-2008, 19:35:48
    #36
    smodların üye yasaklama iznini açtınmı sıradan birisini banlayabiliyorlarmı ? denettir bakıyım