Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.6.8 in bir bugu olabilirmi acaba ? Mümkünse forumu upgrade edip bi daha dene hem sürümü tazelemiş olursun
banada öyle geliyor artık başka yol kalmadı. işte 3.7.0 ı bekliyorum beta bitmek üzere falan dediler
_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O üyenin forumları görüntüleme ile ilgili tüm izinlerini Hayır yaparsanız teknik + pratik olarak banlamış olursunuz.
Ama üstünde çizgisi eksik olur sadece..
s.mod yapamazki o ayarı