vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl? açarmısın biraz daha.
bu arada sen s.mod oldunmu r10da :
olmuştumdu 1 günlüğüne

benim panel şuan kapalı, akşam girdiğimde tam anlatırım.