• 31-03-2008, 16:54:02
    #1
    Arkadaşlar ben Smf'den vBulletine geçtiğim için vBulletin'in rep olayını bi türlü çözemedim. Sizin rep ayarlarınız nedir. Bari bede ona göre yapiyim. Şimdiden Teşekkürler.
  • 31-03-2008, 17:32:26
    #2
    Tam olarak neyini çözemediğini belirtirsen,daha kolay yardımcı oluruz...
    CyberDisposer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben Smf'den vBulletine geçtiğim için vBulletin'in rep olayını bi türlü çözemedim. Sizin rep ayarlarınız nedir. Bari bede ona göre yapiyim. Şimdiden Teşekkürler.
  • 31-03-2008, 18:08:39
    #3
    Şimdi ben iki şey görüyorum. Bir tecrübe puanı bir rep. Şimdi ben adminken teraziye basıp yorumlayınca üyenin tecrübe puanı 2 artıyor ama rep puanı 5 oluyor. Normal bir üye diğerine rep verince hiç birşey artmıyor. Sadece benim vermem gerekiyor. Ben şöyle istiyorum. Kim tıklarsa tıklasın 1 artsın. ve sadece tecrübe puanı artsın. Tecrübe puanı ne rep ne ben onuda anlamadım. Cevabın için şimdiden teşekkürler.
  • 01-04-2008, 00:50:17
    #4
    vBulletin Seçenekler >> Üye Yönetimi: Tecrübe Puanları Sistemi

    Üyelik Faktörü
    Mesaj Faktörü
    Tecrübe Puanı Faktörü
    Tecrübe Puanı kullanımı

    Bu kısımları sıfır olarak ayarlayın..
  • 01-04-2008, 15:18:38
    #5
    saol kardeşim