Sizin Rep Ayarlarınız?
4
●462
- 31-03-2008, 16:54:02Arkadaşlar ben Smf'den vBulletine geçtiğim için vBulletin'in rep olayını bi türlü çözemedim. Sizin rep ayarlarınız nedir. Bari bede ona göre yapiyim. Şimdiden Teşekkürler.
- 31-03-2008, 17:32:26Tam olarak neyini çözemediğini belirtirsen,daha kolay yardımcı oluruz...
CyberDisposer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-03-2008, 18:08:39Şimdi ben iki şey görüyorum. Bir tecrübe puanı bir rep. Şimdi ben adminken teraziye basıp yorumlayınca üyenin tecrübe puanı 2 artıyor ama rep puanı 5 oluyor. Normal bir üye diğerine rep verince hiç birşey artmıyor. Sadece benim vermem gerekiyor. Ben şöyle istiyorum. Kim tıklarsa tıklasın 1 artsın. ve sadece tecrübe puanı artsın. Tecrübe puanı ne rep ne ben onuda anlamadım. Cevabın için şimdiden teşekkürler.