Tam olarak neyini çözemediğini belirtirsen,daha kolay yardımcı oluruz...
CyberDisposer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben Smf'den vBulletine geçtiğim için vBulletin'in rep olayını bi türlü çözemedim. Sizin rep ayarlarınız nedir. Bari bede ona göre yapiyim. Şimdiden Teşekkürler.