Şimdi ben iki şey görüyorum. Bir tecrübe puanı bir rep. Şimdi ben adminken teraziye basıp yorumlayınca üyenin tecrübe puanı 2 artıyor ama rep puanı 5 oluyor. Normal bir üye diğerine rep verince hiç birşey artmıyor. Sadece benim vermem gerekiyor. Ben şöyle istiyorum. Kim tıklarsa tıklasın 1 artsın. ve sadece tecrübe puanı artsın. Tecrübe puanı ne rep ne ben onuda anlamadım. Cevabın için şimdiden teşekkürler.