Ultravb Terbiyesizliği !
43
●4.868
- 28-04-2008, 17:22:58Eposta Aktivasyonu GerekmekteKomoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet o projeyı ben geliştirmiştim herzaman desteğa açığız kapımız kapanmaz bize olan güveninizi yitirmediğiniz için teşekkür ederiz.
iframe ye gelınce ben courtierstone.net yeni adıyla adobedestek.net ın sahıbıyım aynı zamanda uvb de yöneticiyim biz bu tasarım işine yeni başlamışken kendi sitemız için uvb nın temasını almıştık inanın ben bile iframe olduğunu bilmiyordum..
DeadLy (Sinan) arkadaşımın dalgınlığına gelmiş bunun için ultravb adına tüm üyelerımızden özur dileriz.
Zaten şöyle arkanıza bir bakarsanız uvb nin iframeye ihtiyaç duymayacağını anlarsınız
Güven konusuna gelınce benı uvb dekı profılımden messenger ı eklıyerek cpanel & ftp & forum şifrelerını veren çok üyemız oldu bu bize güvendıklerını gösterdı, şimdi görüyorumki yarısı bir hatamız yüzünden bizi kötülüyorlar olsun kapımız kapanmaz
İframe için tüm UVB Adına özür dileriz.
Destek bekleyenlere herzaman kapımız açıktır
AnıL Karahan - 28-04-2008, 17:29:43anıL bey size güvenim sonsuz zaten bu güzel aktiviteleriniz ve paylaşımlarınız ve destekleriniz hiç bitmez inşallah iyi günler hepinize saygılarımla.
anıl bey hatırlarsınız bende forum konusu açmıştım orda bile demiştim sizden başkasına ftp admin şifremi vermem diye bu ne demek siz güven sağlamış birisiniz demektir - 29-04-2008, 03:19:49bakin arkadaslar ultravb nin faydasini görmedim diyen yalan söyler,ben onlarin bunu bilerek yaptiklarina inanmak istemiyorum. ben DeadLy adminin sayesinde cok sey ögrendim ve tüm vb kullananlarinda onlardan ögrenmesi gereken cok sey var. el birligi yapip faydali bir siteyi yok etmenin bir alemi yoktur.Eger hata yada yanlis yaptilar ise düzelteceklerine eminim...
- 29-04-2008, 22:16:38Aramızda bir çok kişi zamanında bizim başladığmız gibi yeni başlıyorlar.Ve hatırlayalım ilk zamanlarımızı sürümleri bilmezdik.İframe olayını bilmezdik.Bence yerinde ve güzel başlıkla açılmış bir konu bunlara bu şekilde yumuşak davranmak yanlış olur.Herkese hak ettiği davranışı göstericeksin.Çünkü bu tür kişilerin emeğe saygıları yoktur.Çünkü bu kişiler hitlerini yüksek göstererek sitesini yeni açanlardan bu şekilde reklam alıcaklardır.Yani Reklam verenleri dolandıracaktır.ultravb'yi bu hareketinden dolayı KINIYORUM.YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2008, 15:20:20Aslında bakarsak yapılan bi yanlış yoktur. Temaya iFrame konulmuş olabilir. Bu temalar zaten kişiye özel olarak yapılan temalar değildir herkez indirip editleyip kullansın diye yapılmış editlenmeye müsait temalardır. Biri gelip "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame kod larını da silebilir.agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
