Aramızda bir çok kişi zamanında bizim başladığmız gibi yeni başlıyorlar.Ve hatırlayalım ilk zamanlarımızı sürümleri bilmezdik.İframe olayını bilmezdik.Bence yerinde ve güzel başlıkla açılmış bir konu bunlara bu şekilde yumuşak davranmak yanlış olur.Herkese hak ettiği davranışı göstericeksin.Çünkü bu tür kişilerin emeğe saygıları yoktur.Çünkü bu kişiler hitlerini yüksek göstererek sitesini yeni açanlardan bu şekilde reklam alıcaklardır.Yani Reklam verenleri dolandıracaktır.ultravb'yi bu hareketinden dolayı KINIYORUM.
Aslında bakarsak yapılan bi yanlış yoktur. Temaya iFrame konulmuş olabilir. Bu temalar zaten kişiye özel olarak yapılan temalar değildir herkez indirip editleyip kullansın diye yapılmış editlenmeye müsait temalardır. Biri gelip "designed by ultravb.com" yazısını silmeyi biliyorsa iFrame kod larını da silebilir.