bi sorum olcak lisanssız vb hakkında
6
●583
- 07-02-2008, 20:28:28arkadaşlar ben birşey merak ediyorum diyelim bende bir host var ama makina yut dışında bunu vb sahipleri kapayabilirlermi eğer lisanssız vb kurarsam bağzı arkadaşlar kapayamaz falan diyorlar lütfen bu konuda bi yardım edin
- 07-02-2008, 20:45:15heryere dokunurlar vbulletin den giden uyarı mailleri herhangi bir ülkeye ayrım yapmıyor tabi dc iplermi iplemezmi o ayrı konu Türkiyede bir çok büyük dc bu tür mailleri iplememeye başladı
- 07-02-2008, 20:48:45yani artık türkiyedeki vb lere dokunamayacaklarmı anlamına geliyor bu
- 07-02-2008, 20:53:11öyle birşey demedim sadece varsayım olarak konuşuyorum türkiyedeki dc lerde lisanssız yayın yapan bir çok büyük forum biliyorum hala açıklar ve o büyüklükteki forumların uyarı mailli almaması imkansız
- 07-02-2008, 23:22:03Adamlar sitenin lisanslimi lisansizmi olduğuna bakarken hangi dc de olduklarına bakmıyorlarki ne olursa olsun datacenterdakiler eğerki uyarı maillerini dikkate almazlarsa zaten hukuki yoldan domainin girişlerini engellemeye kadar gidebiliyor iş sadece datacenterla bitmiyor yani