Adamlar sitenin lisanslimi lisansizmi olduğuna bakarken hangi dc de olduklarına bakmıyorlarki ne olursa olsun datacenterdakiler eğerki uyarı maillerini dikkate almazlarsa zaten hukuki yoldan domainin girişlerini engellemeye kadar gidebiliyor iş sadece datacenterla bitmiyor yani