Konu
bi sorum olcak lisanssız vb hakkında
07-02-2008, 20:28:28
#1
akmaster_91
arkadaşlar ben birşey merak ediyorum diyelim bende bir host var ama makina yut dışında bunu vb sahipleri kapayabilirlermi eğer lisanssız vb kurarsam bağzı arkadaşlar kapayamaz falan diyorlar lütfen bu konuda bi yardım edin