• 01-07-2014, 21:54:51
    #1


    Anladığım kadarıyla transfer için 45 dolar istiyorlar.Acaba benmi biryerde yanlış yaptım bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  • 02-07-2014, 06:36:24
    #2
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün arkadaşın birinden vbulletin 5 connect lisansı aldım,Transfer işmelimi başlattığımda gelen cevap bu şekilde oldu

    Hello,

    We can transfer the license, but there is a $45 charge. Please let us know if you or the potential new owner will be paying this fee. Please provide the following information so that can send an invoice.

    - Full name
    - Full Address
    - Country
    - Telephone number
    - Billing address
    - Valid and working Email address

    Anladığım kadarıyla transfer için 45 dolar istiyorlar.Acaba benmi biryerde yanlış yaptım bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    Bunlar iyice işi paraya çevirdiler, evet malesef ücret istiyorlar...
  • 02-07-2014, 17:44:52
    #3
    Demek paralı oldu lisans transferi .....
  • 02-07-2014, 17:48:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaşlar,

    evet lisans transferi ücretli hatta 90 para istiyorlar bir arkadaşın lisansı benim panelden almıştık taaaa fil tarihinde geçen sene ayıralım dedik paneli adamlar 90 para istedi arkadaş da parayı ben istiyorum zimmetime geçireceğim sandı bana diyor yarısını sen ver yarısını ben vereyim bende kusura bakma zamanında bir iyilik yaptım diye havadan 45 ödemeye niyetim yok sizi aranızda anlaşın dedim çekildim aradan
  • 02-07-2014, 23:48:55
    #5
    O zaman transfer işlemi için kimse 90 verip 2. el lisans almaz sanırım
  • 03-07-2014, 04:28:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ondan sonra vay efendim neden vvarez kullanılıyor.
    Sen fahiş fiyatlardan lisans sağlarsan, kullanıcılarına kolaylık sağlamazsan adamlar vvarez kullanır tabi.
    Lisans alıyorsun ödeme, destek almak istesen ödeme, yeni sürüm çıkıyor ödeme, lisans satmak istersen yine ödeme.
    Bizi Dünya'nın en zengin milleti sanıyorlar herhalde.
    Türkiye'deki vBulletin sitelerin %40 - %60 arası lisanssız.
  • 10-07-2014, 07:13:33
    #7
    XenForo'ya geçişler artınca, böyle oldu tabii.
  • 10-07-2014, 08:02:38
    #8
    baktılar yeni lisans satışları düştü 2. el satışlar çogaldı yeni lisans satmak için fiyat koydular.
  • 02-08-2014, 03:17:43
    #9
    Üyeliği durduruldu

    Denedim istemediler.