
Anladığım kadarıyla transfer için 45 dolar istiyorlar.Acaba benmi biryerde yanlış yaptım bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
12
●1.593
para istiyorlar bir arkadaşın lisansı benim panelden almıştık taaaa fil tarihinde geçen sene ayıralım dedik paneli
adamlar 90
para istedi arkadaş da parayı ben istiyorum zimmetime geçireceğim sandı bana diyor yarısını sen ver yarısını ben vereyim bende kusura bakma zamanında bir iyilik yaptım diye havadan 45
ödemeye niyetim yok sizi aranızda anlaşın dedim çekildim aradan