Ondan sonra vay efendim neden vvarez kullanılıyor.
Sen fahiş fiyatlardan lisans sağlarsan, kullanıcılarına kolaylık sağlamazsan adamlar vvarez kullanır tabi.
Lisans alıyorsun ödeme, destek almak istesen ödeme, yeni sürüm çıkıyor ödeme, lisans satmak istersen yine ödeme.
Bizi Dünya'nın en zengin milleti sanıyorlar herhalde.
Türkiye'deki vBulletin sitelerin %40 - %60 arası lisanssız.