haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün arkadaşın birinden vbulletin 5 connect lisansı aldım,Transfer işmelimi başlattığımda gelen cevap bu şekilde oldu

Hello,

We can transfer the license, but there is a $45 charge. Please let us know if you or the potential new owner will be paying this fee. Please provide the following information so that can send an invoice.

- Full name
- Full Address
- Country
- Telephone number
- Billing address
- Valid and working Email address

Anladığım kadarıyla transfer için 45 dolar istiyorlar.Acaba benmi biryerde yanlış yaptım bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Bunlar iyice işi paraya çevirdiler, evet malesef ücret istiyorlar...