Merhaba Arkadaşlar,
evet lisans transferi ücretli hatta 90

para istiyorlar bir arkadaşın lisansı benim panelden almıştık taaaa fil tarihinde geçen sene ayıralım dedik paneli

adamlar 90

para istedi arkadaş da parayı ben istiyorum zimmetime geçireceğim sandı bana diyor yarısını sen ver yarısını ben vereyim bende kusura bakma zamanında bir iyilik yaptım diye havadan 45

ödemeye niyetim yok sizi aranızda anlaşın dedim çekildim aradan