• 28-06-2014, 02:31:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şuanda 4.2.0 Vbulletin kullanıyorum 3.8.4 geri dönmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim içerikleri bozmadan?
  • 28-06-2014, 07:14:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuanda 4.2.0 Vbulletin kullanıyorum 3.8.4 geri dönmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim içerikleri bozmadan?
    Mantık ;

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=255104

    burada detaylı olarak anlatılmış hocam.
  • 28-06-2014, 17:56:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık ;

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=255104

    burada detaylı olarak anlatılmış hocam.
    tr yokmu bunun
  • 30-06-2014, 21:05:19
    #4
    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantık ;

    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=255104

    burada detaylı olarak anlatılmış hocam.
    bu yabancı yerine türkçe siteye yönlendiremezmiydin.
  • 01-07-2014, 00:52:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Türkçe kaynak yok ama bu olayı forum dönüştürme scripti (impex) videolarına bakıp aynısını yapabilirsiniz.
  • 01-07-2014, 02:55:37
    #6
    Makul bir ücretle geri dönüş işlerinizi yapabilirim.
  • 01-07-2014, 23:05:43
    #7
    Ben şimdiye kadar 10 a yakın geçiş işlemi yaptım ücret almadım... Ve her zaman ulaşan olursa ücretsiz yaparım...
  • 02-07-2014, 00:21:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    w3bmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şimdiye kadar 10 a yakın geçiş işlemi yaptım ücret almadım... Ve her zaman ulaşan olursa ücretsiz yaparım...


    Eyw Allah Razı olsun arkadaşım 4.2.0 kalacak sorun kalmadı saolasın.