Lİ0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda 4.2.0 Vbulletin kullanıyorum 3.8.4 geri dönmek istiyorum bunu nasıl yapabilirim içerikleri bozmadan?
Mantık ;

http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=255104

burada detaylı olarak anlatılmış hocam.