w3bmstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şimdiye kadar 10 a yakın geçiş işlemi yaptım ücret almadım... Ve her zaman ulaşan olursa ücretsiz yaparım...


Eyw Allah Razı olsun arkadaşım 4.2.0 kalacak sorun kalmadı saolasın.