Merhaba Arkadaşlar,
Vbulletin hangi sürümü tavsiye edersiniz. Hem eklenti bulunurluğu hem de seo vs açısından hangisinden verim alabiliriz..?
Teşekkürler
VB Sürüm tavsiyeniz?
7
●304
- 22-05-2014, 20:48:05vBulletin 3 artık tedavülden kalktı denebilir. Çoğu forum kullanıyor ama artık pek eklenti çıkmıyor. vBulletin 4 serisini önerebilirim. Şu an en çok eklenti ve tema seçenekleri onlarda var. vBulletin 5 ise daha yeni yeni yayılıyor. Her ne kadar benim hoşuma gitse de daha vBulletin 5 e zaman var.
- 22-05-2014, 20:57:27Bu daha çok sizin ne istediğinize bağlı,vbseo kuracaksanız hem 3 hem de 4 de zaten aynı performansı alırsınız,ama iş eklentiye geldiğinde 5 sürümünüde kursanız size lazım olan eklentinin %100 olacağını size kimse garanti edemez. Standart bir vbulletin forum için benim önerim her zaman 3.8.4 sürümüdür.