• 22-05-2014, 20:43:25
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Vbulletin hangi sürümü tavsiye edersiniz. Hem eklenti bulunurluğu hem de seo vs açısından hangisinden verim alabiliriz..?

    Teşekkürler
  • 22-05-2014, 20:48:05
    #2
    vBulletin 3 artık tedavülden kalktı denebilir. Çoğu forum kullanıyor ama artık pek eklenti çıkmıyor. vBulletin 4 serisini önerebilirim. Şu an en çok eklenti ve tema seçenekleri onlarda var. vBulletin 5 ise daha yeni yeni yayılıyor. Her ne kadar benim hoşuma gitse de daha vBulletin 5 e zaman var.
  • 22-05-2014, 20:57:27
    #3
    Bu daha çok sizin ne istediğinize bağlı,vbseo kuracaksanız hem 3 hem de 4 de zaten aynı performansı alırsınız,ama iş eklentiye geldiğinde 5 sürümünüde kursanız size lazım olan eklentinin %100 olacağını size kimse garanti edemez. Standart bir vbulletin forum için benim önerim her zaman 3.8.4 sürümüdür.
  • 22-05-2014, 20:57:38
    #4
    Ben 4 kullanıyorum ama 3.8.x serisi daha güzel bence.
  • 22-05-2014, 21:00:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    3.8 serisinden şaşmam
  • 22-05-2014, 21:06:14
    #6
    Woltlab kullan derim
  • 22-05-2014, 21:54:48
    #7
    Anlaşılan 3.8 sürümü tercih edicez
  • 23-05-2014, 22:25:40
    #8
    4.2.2 tavsiye ederim.