vBulletin 3 artık tedavülden kalktı denebilir. Çoğu forum kullanıyor ama artık pek eklenti çıkmıyor. vBulletin 4 serisini önerebilirim. Şu an en çok eklenti ve tema seçenekleri onlarda var. vBulletin 5 ise daha yeni yeni yayılıyor. Her ne kadar benim hoşuma gitse de daha vBulletin 5 e zaman var.