Bu daha çok sizin ne istediğinize bağlı,vbseo kuracaksanız hem 3 hem de 4 de zaten aynı performansı alırsınız,ama iş eklentiye geldiğinde 5 sürümünüde kursanız size lazım olan eklentinin %100 olacağını size kimse garanti edemez. Standart bir vbulletin forum için benim önerim her zaman 3.8.4 sürümüdür.