Bunları Kim Yapıyor?
4
●440
- 24-03-2014, 17:34:51XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTema vbullettin default teması yani orjinal tema. Kayıtlı sürümleri göster dediğimde 2009-2010 yıllarının tarihlerini gösteriyor. O zaman bu forumda vb kurulu bile değildi.Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2014, 17:38:05Üyeliği durdurulduHocam dediklerimi tam anlamadınız sanırım detaylı anlatayım.Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema yüklendiği veya forum kurulduğu zaman vbulletin sürümünüz ; 3.8.1 imiş.
Şuan vbulletin sürümüzü 3.8.7.
Sistem size uyarı veriyor.
Bu şablonlar eski yeni vbulletin sürümünde sıkıntı çıkarabilir diye.
Olay kısacası bu.Şablonları tek tek kaydedip orjinaline döndürdükten sonra gerekli ayarlamaları yapabilirsiniz.
Bu durum sıkça görülen birşeydir.Korkulacak birşeyde yoktur.Herhangi biride değiştirmemiştir.