Tema vbullettin default teması yani orjinal tema.
Hocam dediklerimi tam anlamadınız sanırım detaylı anlatayım.
Tema yüklendiği veya forum kurulduğu zaman vbulletin sürümünüz ; 3.8.1 imiş.
Şuan vbulletin sürümüzü 3.8.7.
Sistem size uyarı veriyor.
Bu şablonlar eski yeni vbulletin sürümünde sıkıntı çıkarabilir diye.
Olay kısacası bu.Şablonları tek tek kaydedip orjinaline döndürdükten sonra gerekli ayarlamaları yapabilirsiniz.
Bu durum sıkça görülen birşeydir.Korkulacak birşeyde yoktur.Herhangi biride değiştirmemiştir.