Herhangi bir değiştirme yok.
Temayı yapan nickini koymuş.sanırım sürüm upgrade edince böyle bir uyarı çıkıyor.
Kodları orjinaline döndürmenizi istiyor.Herhangi bir sorun olmaması için.
İşgillenecek bir durum yok yani.
Sitenizdeki şablonların hangi tarihte hangi üye tarafından değiştirildiğini gösteriyor. Şüpheli kodların olabileceğini düşündüğünüz şablonları orjinaline çevirin. Bu durum temada bir takım değişikliklere/bozulmalara yol açabilir.
Tema vbullettin default teması yani orjinal tema. Kayıtlı sürümleri göster dediğimde 2009-2010 yıllarının tarihlerini gösteriyor. O zaman bu forumda vb kurulu bile değildi.