• 27-12-2007, 19:48:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    aksakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ok biraz beklerseniz bir iki güne resimli anlatıcam. En azından sadece üyeleri nasıl birleştirebileceğimizi resimli olarak anlatırım.

    bekliyoruz bakalım
  • 02-01-2008, 13:39:52
    #11
    arkadaş unuttu galiba ?
  • 02-01-2008, 13:41:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    üye ID lerini değiştirisen birleştireebilirsin
  • 02-01-2008, 14:16:53
    #13
    Böyle bi olay yapılabilir fakat zor.Birleştirilecek dblerin vb sürümü,lisanssız/lisanslı oluşu aynı olması zorunda.
  • 02-01-2008, 14:18:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sürümü ile bi alakası yok aslında ama sadece üye ve konuları almak koşulu ile!
  • 02-01-2008, 18:02:10
    #15
    kakalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürümü ile bi alakası yok aslında ama sadece üye ve konuları almak koşulu ile!

    Lisanslı 3.6.8 sql'ü ile lisanssız 3.6.8 sql'ü birleştirmeyi deneyin o zaman.

    Bilmeden konuşmak her zaman mantıksız bir iş.
  • 02-01-2008, 18:22:56
    #16
    Sürüm ve lisans , hiç farketmez ;0 hata ile db birleştiririm. (geçen hafta 3 ayrı sitenin db sini tek db de birleştirdim)



    (tabiki $)
  • 02-01-2008, 18:53:15
    #17
    @tespara;

    Birleştirirsiniz fakat zor.
  • 02-01-2008, 19:46:17
    #18
    By_uLKeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @tespara;
    Birleştirirsiniz fakat zor.
    Belli kalıplar , algoritma ve vbulletin tablo kuralları var. ben bunun blok şemesını çıkarttım onu takip ediyorum. Sorgularınıda yapınca zor mor değil. basit ama uzun ve dikkat isteyen iş.