Konu
2 db birlerştirilebilir mi ?
02-01-2008, 18:02:10
#15
By_uLKeN
kakalak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sürümü ile bi alakası yok aslında ama sadece üye ve konuları almak koşulu ile!
Lisanslı 3.6.8 sql'ü ile lisanssız 3.6.8 sql'ü birleştirmeyi deneyin o zaman.
Bilmeden konuşmak her zaman mantıksız bir iş.