2 db birlerştirilebilir mi ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 db birlerştirilebilir mi ?
24
●
1.308
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
2 db birlerştirilebilir mi ?
1
2
3
27-12-2007, 19:48:02
#10
kod1881
Üyeliği durduruldu
aksakal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ok biraz beklerseniz bir iki güne resimli anlatıcam. En azından sadece üyeleri nasıl birleştirebileceğimizi resimli olarak anlatırım.
bekliyoruz bakalım
02-01-2008, 13:39:52
#11
burayakadar
arkadaş unuttu galiba ?
02-01-2008, 13:41:14
#12
kakalak
Üyeliği durduruldu
üye ID lerini değiştirisen birleştireebilirsin
02-01-2008, 14:16:53
#13
By_uLKeN
Böyle bi olay yapılabilir fakat zor.Birleştirilecek dblerin vb sürümü,lisanssız/lisanslı oluşu aynı olması zorunda.
02-01-2008, 14:18:14
#14
kakalak
Üyeliği durduruldu
sürümü ile bi alakası yok aslında ama sadece üye ve konuları almak koşulu ile!
02-01-2008, 18:02:10
#15
By_uLKeN
kakalak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sürümü ile bi alakası yok aslında ama sadece üye ve konuları almak koşulu ile!
Lisanslı 3.6.8 sql'ü ile lisanssız 3.6.8 sql'ü birleştirmeyi deneyin o zaman.
Bilmeden konuşmak her zaman mantıksız bir iş.
02-01-2008, 18:22:56
#16
divran
Sürüm ve lisans , hiç farketmez ;0 hata ile db birleştiririm. (geçen hafta 3 ayrı sitenin db sini tek db de birleştirdim)
(tabiki $)
02-01-2008, 18:53:15
#17
By_uLKeN
@tespara;
Birleştirirsiniz fakat
zor.
02-01-2008, 19:46:17
#18
divran
By_uLKeN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@tespara;
Birleştirirsiniz fakat
zor.
Belli kalıplar , algoritma ve vbulletin tablo kuralları var. ben bunun blok şemesını çıkarttım onu takip ediyorum. Sorgularınıda yapınca zor mor değil. basit ama uzun ve dikkat isteyen iş.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler