• 16-12-2007, 19:11:54
    #1
    PhpBB forumumu Vbulletine çevirdim,bir kaç şey dışında her şey sorunsuz çalışıyor.
    Rep sisteminde bir sorun var,mesajların sağ üstünde rep vermek içni tıkladığımız terazi yok.
    Rep sistemi açık ayarlar yapılı,her şeyi denedim yapamadım.
    aşağıya örnek resmi koydum.
    Forumda bir kaç eklenti ve biçim değişikliği mevcut.

    *Separate Sticky and Normal Threads > Konu gösteriminde Yapışkan ve normal konuların ayrılmasını sağlar..
    *Make your forum's speed seem faster > Forumunuz daha hızlı açılıyormuş gibi görünür
    *Add The New Thread Button On ShowThread > Mesaj gösterimine Yeni Konu Butonu Ekler...
    *Forum Archive List Forum Footer > Footerda arşiv linklerini gösterir..

  • 16-12-2007, 19:26:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    admincp vbulletin ayarlarından rep sistemini açtıkdan sonra

    üye grublarından istediğiniz gruplara rep alıp verme haklarını sağlamalısınız.

    eğer yine olmuyorsa posbit templatesini orginaline çevirin.
  • 16-12-2007, 19:44:36
    #3
    kralex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admincp vbulletin ayarlarından rep sistemini açtıkdan sonra
    üye grublarından istediğiniz gruplara rep alıp verme haklarını sağlamalısınız.
    eğer yine olmuyorsa posbit templatesini orginaline çevirin.
    rep sistemini açtım,
    üye gruplarının rep sistemi ile ilgili her şeyini evet deyip yetkilendirdim,postbitte sadece leagcy değiştirmiştim,onuda orjinale çevirdim(diğerleri orjinal olduğu için çevir tuşu yok),hala olmuyor.
  • 17-12-2007, 00:31:44
    #4
    vbulletin ayarları -> Genel Ayarlar

    burada ajax fonksiyonları açık olması lazım bakar mısın oraya da bir kere