PhpBB forumumu Vbulletine çevirdim,bir kaç şey dışında her şey sorunsuz çalışıyor.
Rep sisteminde bir sorun var,mesajların sağ üstünde rep vermek içni tıkladığımız terazi yok.
Rep sistemi açık ayarlar yapılı,her şeyi denedim yapamadım.
aşağıya örnek resmi koydum.
Forumda bir kaç eklenti ve biçim değişikliği mevcut.

*Separate Sticky and Normal Threads > Konu gösteriminde Yapışkan ve normal konuların ayrılmasını sağlar..
*Make your forum's speed seem faster > Forumunuz daha hızlı açılıyormuş gibi görünür
*Add The New Thread Button On ShowThread > Mesaj gösterimine Yeni Konu Butonu Ekler...
*Forum Archive List Forum Footer > Footerda arşiv linklerini gösterir..