admincp vbulletin ayarlarından rep sistemini açtıkdan sonra
üye grublarından istediğiniz gruplara rep alıp verme haklarını sağlamalısınız.
eğer yine olmuyorsa posbit templatesini orginaline çevirin.
rep sistemini açtım,
üye gruplarının rep sistemi ile ilgili her şeyini evet deyip yetkilendirdim,postbitte sadece leagcy değiştirmiştim,onuda orjinale çevirdim(diğerleri orjinal olduğu için çevir tuşu yok),hala olmuyor.