3.6.8 Patch 2 Hacklendim galiba vwar saldırısı
20
●1.440
- 15-12-2007, 01:57:08Dedigim gibi başka site üzerinden sql baglantısı yapıyorsa.cSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna senin yapabilecegin bişi yokdur. O script i kullanan kişiyi bulcak hosting saglayıcın ve acık olan dosyayı kapicak yada hesabı suspendlicek. - 15-12-2007, 02:14:30Bir sonraki table başlangıcına kadar kopyalayyıp phpmyadminden sql sorgusu olarak çalışıtıracaksın...cSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2007, 02:20:37O zaman vwar la alakalı bişi degil.
Çünki virtual var başlı başına farklı bi sistem, vbulletinle hiçbir alakası yok.
Tablonda nası silindi anlamadım
Notepad ile ac yedegi yedek cok büyükse sql splitter yardımı ile parçala acces tablosunun oldugu part ın içinden al tabloyu ve sorguları farklı bi dosya olarak kayıt et sonrada phpmyadminden upload et. - 15-12-2007, 02:22:10adam sitede admin paneli çalışmıyor bi el atın vs tehditler makara izliyoruz ağlanırmı gülünürmü bilmiyorum ama sinir olmuş durumdayım 1tane sitemde reklam yok bi kazancım bi gelirim yok insanlar gelip beni bulur eğlence için neyse vbulletin anlayan bi insan cidden geçici süre msnden azıcık bi yardım verirse makbule geçecek
- 15-12-2007, 02:27:48Evet admin paneline giremiyorum sorunum bu database error diyor ama hata kodu vs yok ne yapabiliriz? admincp modcp hatalı şu an
sordum youtube video bbcode ile verdiğiniz için server dosya attım girilemeyecek server yoktur mutlaka bi metod vardır o arada admin paneli bozdum galiba dedi
ne yapacağım şimdi ben? - 15-12-2007, 10:55:05db error sayfasına sağ tıkla kodları koy bakalım hata neredeymişcSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

