• 15-12-2007, 01:51:54
    #10
    ben geri aldım geri yükledim farzedelim.ama bu açık ne esas sorun o gene aynı şey olursa ne yapacağız yani şu an bakıyorum mysql vsde hiç anlamıyorum
  • 15-12-2007, 01:57:08
    #11
    cSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben geri aldım geri yükledim farzedelim.ama bu açık ne esas sorun o gene aynı şey olursa ne yapacağız yani şu an bakıyorum mysql vsde hiç anlamıyorum
    Dedigim gibi başka site üzerinden sql baglantısı yapıyorsa.
    Buna senin yapabilecegin bişi yokdur. O script i kullanan kişiyi bulcak hosting saglayıcın ve acık olan dosyayı kapicak yada hesabı suspendlicek.
  • 15-12-2007, 02:04:31
    #12
    eski yedeklerden birtane açtım notepad ilemi açayım ne edeyim TABLE 'access' kısmını nerden nereye alacağım anlamadım
    bu arada bilisimworld serverda tek ben varım yeni kurduk artı koruma serverı var yani host falan kimse yok şu an benden başka tekim kendi serverımda
  • 15-12-2007, 02:14:30
    #13
    cSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski yedeklerden birtane açtım notepad ilemi açayım ne edeyim TABLE 'access' kısmını nerden nereye alacağım anlamadım
    Bir sonraki table başlangıcına kadar kopyalayyıp phpmyadminden sql sorgusu olarak çalışıtıracaksın...
  • 15-12-2007, 02:20:37
    #14
    O zaman vwar la alakalı bişi degil.
    Çünki virtual var başlı başına farklı bi sistem, vbulletinle hiçbir alakası yok.
    Tablonda nası silindi anlamadım

    Notepad ile ac yedegi yedek cok büyükse sql splitter yardımı ile parçala acces tablosunun oldugu part ın içinden al tabloyu ve sorguları farklı bi dosya olarak kayıt et sonrada phpmyadminden upload et.
  • 15-12-2007, 02:22:10
    #15
    adam sitede admin paneli çalışmıyor bi el atın vs tehditler makara izliyoruz ağlanırmı gülünürmü bilmiyorum ama sinir olmuş durumdayım 1tane sitemde reklam yok bi kazancım bi gelirim yok insanlar gelip beni bulur eğlence için neyse vbulletin anlayan bi insan cidden geçici süre msnden azıcık bi yardım verirse makbule geçecek
  • 15-12-2007, 02:27:48
    #16
    Evet admin paneline giremiyorum sorunum bu database error diyor ama hata kodu vs yok ne yapabiliriz? admincp modcp hatalı şu an
    sordum youtube video bbcode ile verdiğiniz için server dosya attım girilemeyecek server yoktur mutlaka bi metod vardır o arada admin paneli bozdum galiba dedi
    ne yapacağım şimdi ben?
  • 15-12-2007, 10:55:05
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    cSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet admin paneline giremiyorum sorunum bu database error diyor ama hata kodu vs yok ne yapabiliriz? admincp modcp hatalı şu an
    sordum youtube video bbcode ile verdiğiniz için server dosya attım girilemeyecek server yoktur mutlaka bi metod vardır o arada admin paneli bozdum galiba dedi
    ne yapacağım şimdi ben?
    db error sayfasına sağ tıkla kodları koy bakalım hata neredeymiş
  • 15-12-2007, 11:15:28
    #18
    İnternette 3.6.8 açiklari ile ilgili araştirmalar yaptim 3.6.8 deki bir çok açiği CrackerTracker
    eklentisi kapatiyor bu eklentiyi kurmani öneririm