eski yedeklerden birtane açtım notepad ilemi açayım ne edeyim TABLE 'access' kısmını nerden nereye alacağım anlamadım

bu arada bilisimworld serverda tek ben varım yeni kurduk artı koruma serverı var yani host falan kimse yok şu an benden başka tekim kendi serverımda