cSh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski yedeklerden birtane açtım notepad ilemi açayım ne edeyim TABLE 'access' kısmını nerden nereye alacağım anlamadım
Bir sonraki table başlangıcına kadar kopyalayyıp phpmyadminden sql sorgusu olarak çalışıtıracaksın...