Valorantta 8.000 vp var skin almak istiyorum ama ileride hesabımı satacağım için milletin en çok sevdiği kullandığı skinleri alıp kullanıp satmak istiyorum (Birde Asil Vandal mı yoksa Işık Muhafızı vandal mı )
Hesabımda şuan olan skinler ;
* Asil Vandal
* İyon Phantom
* Yağmacı Sheriff
* Yağmacı Operatör
* Delipop Balta
* Afet Ghost
* Asil Spectre
*3 Tane de savaÅŸ bileti bitirdim
Yorumlarınız değerlidir teşekkürler
Valorant Oynayanlara Sorum Var
13
●178
- 24-07-2021, 22:36:35
- 24-07-2021, 22:45:53Yağmacıya bende bayılıyorum hocam ama asilde farklı duruşu varSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2021, 22:51:46Yağmacı vandal en iyisi bana göre bıçak olarakta mahvolmuş kralın kılıcı var gerçekten çok iyi duruyor. Kendi elinde de karşıdan görünüşü de baya güzel ve özellikle çekiş animasyonu baya iyi duruyor. Operatör olarak Ejder Phantom olarakta ion en iyisi bana göre
- 24-07-2021, 22:53:35Ejder bana göre oyuna gelmiş en iyi set hocam ama işte mağazaya gelmeleri problem oluyorEFG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2021, 23:19:16Delipop baltada iyidir ama delipop/yağmacı hançer çoğu oyuncunun tercihi
ve iyi oyuncular ejderi pek sevmezler genellikle asil/yağmacı - 24-07-2021, 23:22:01Evet genel olarak herkes asil/yağmacı seviyorYilmazBilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 10:38:02Asil/yitik clasicBerkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih marshal