• 24-07-2021, 22:36:35
    #1
    Valorantta 8.000 vp var skin almak istiyorum ama ileride hesabımı satacağım için milletin en çok sevdiği kullandığı skinleri alıp kullanıp satmak istiyorum (Birde Asil Vandal mı yoksa Işık Muhafızı vandal mı )
    Hesabımda şuan olan skinler ;
    * Asil Vandal
    * İyon Phantom
    * Yağmacı Sheriff
    * Yağmacı Operatör
    * Delipop Balta

    * Afet Ghost
    * Asil Spectre
    *3 Tane de savaÅŸ bileti bitirdim
    Yorumlarınız değerlidir teşekkürler
  • 24-07-2021, 22:40:46
    #2
    Yeni setin bıçağı çok tatlı. Set ismini tam olarak hatırlayamadım. Ancak yağmacı Vandal - asıl Vandal ve anomali phantom çok seviliyor
  • 24-07-2021, 22:45:53
    #3
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni setin bıçağı çok tatlı. Set ismini tam olarak hatırlayamadım. Ancak yağmacı Vandal - asıl Vandal ve anomali phantom çok seviliyor
    Yağmacıya bende bayılıyorum hocam ama asilde farklı duruşu var
  • 24-07-2021, 22:51:46
    #4
    Yağmacı vandal en iyisi bana göre bıçak olarakta mahvolmuş kralın kılıcı var gerçekten çok iyi duruyor. Kendi elinde de karşıdan görünüşü de baya güzel ve özellikle çekiş animasyonu baya iyi duruyor. Operatör olarak Ejder Phantom olarakta ion en iyisi bana göre
  • 24-07-2021, 22:53:35
    #5
    EFG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağmacı vandal en iyisi bana göre bıçak olarakta mahvolmuş kralın kılıcı var gerçekten çok iyi duruyor. Kendi elinde de karşıdan görünüşü de baya güzel ve özellikle çekiş animasyonu baya iyi duruyor. Operatör olarak Ejder Phantom olarakta ion en iyisi bana göre
    Ejder bana göre oyuna gelmiş en iyi set hocam ama işte mağazaya gelmeleri problem oluyor
  • 24-07-2021, 23:19:16
    #6
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    Delipop baltada iyidir ama delipop/yağmacı hançer çoğu oyuncunun tercihi
    ve iyi oyuncular ejderi pek sevmezler genellikle asil/yağmacı
  • 24-07-2021, 23:22:01
    #7
    YilmazBilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delipop baltada iyidir ama delipop/yağmacı hançer çoğu oyuncunun tercihi
    ve iyi oyuncular ejderi pek sevmezler genellikle asil/yağmacı
    Evet genel olarak herkes asil/yağmacı seviyor
  • 24-07-2021, 23:22:21
    #8
    clasic ve marshal skini almak istiyorum neleri önerirsiniz
  • 25-07-2021, 10:38:02
    #9
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    Berkaykatmer16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    clasic ve marshal skini almak istiyorum neleri önerirsiniz
    Asil/yitik clasic
    Fatih marshal